Gratis verzending | binnen 1-4 dagen in huis (PostNL)                                                         

Privacy

Wat doen jullie met mijn gegevens?

PlanqKaart respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens o.a. om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.  Lees meer over de Privacy Policy van PlanqKaart.

Bestelling beschadigd?

Bestelling beschadigd of niet tevreden over de kwaliteit?

Is je bestelling beschadigd aangekomen, niet de juiste kwaliteit of heb je een verkeerde bestelling binnen gekregen?

Neem contact met ons op (zo snel mogelijk) in nadat je de bestelling binnen hebt gehad. Wij vragen je foto’s up te loaden van het probleem zodat we de de bestelling retour kunnen ontvangen (uiteraard op onze kosten) en de volgende dag je bestelling kosteloos opnieuw kunnen verzenden!

Geen mail ontvangen?

Geen bevestigingsmail of track&trace mail gekregen?

Controleer eerst je spambox, mocht hij daar niet te vinden zijn, start de live-chat, mail naar info@planqkaart.nl of bel 030 207 27 22, we helpen je graag!

Retourbeleid

1. PlanqKaart doet er alles aan om u een goed product te leveren. Wij raden u aan de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Mochten de bestelde artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen, dan dient u ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. PlanqKaart zal dan proberen eventuele problemen of klachten altijd in overleg met koper en op de best mogelijke manier op te lossen.

2. Tijdens de bedenktijd (14 dagen) zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

3. Koper heeft het recht de door van ondernemer geleverde artikelen binnen 14 dagen na de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen te retourneren m.u.v. gepersonaliseerde artikelen.

Gepersonaliseerde artikelen zijn:
– Gepersonaliseerde producten, bijv. een eigen ontwerp na overleg, stijl, titel, ondertitel, toevoeging op de gelaserde kaart.

5. De artikelen kunnen worden geretourneerd in de originele verpakking. Koper is zelf verantwoordelijk voor betaling van de gerelateerde verzendkosten.

6. Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet ondernemer de betaalde prijs inclusief de verzendkosten, uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen. Onder ongebruikt en onbeschadigd worden in dit verband ook schade door de geur van sigarettenrook. parfum of andere duidelijk aanwezige geuren verstaan.

Retouradres:
PlanqKaart Retouren
Schaperlaan 20
3705 KH Zeist

Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen

Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@planqkaart.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op //ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.